sondakika-haberlerim.blogspot.com Haber :
Home » » Günde 7-8 erkekle birlikte oluyordum

Günde 7-8 erkekle birlikte oluyordum

Günde 7-8 erkekle birlikte oluyordum




   Edirne’de 16 yaşında fuhuşa zoralana Y.Ç.’ye tecavüz ettikleri iddiasıyla 5 kişi gözaltına alındı.

   Polise giderek şüpheliler hakkında şikayette bulunan genç kız, uyuşturucu alabilmek için bir günde 150 lira karşılığı 7- 8 erkekle birlikte olduğunu itiraf ederken, 3 kişinin de kendisine zorla tecavüz ettiğini öne sürdü.

   Edirne’de annesinin 3 yıl önce vefat etmesinin ardından babasıyla birlikte yaşayan 16 yaşındaki Y.Ç., geçen Pazartesi günü polise giderek sadece isimlerini bildiği 3 kişinin götürdükleri evde kendisine tecavüz ettiğini öne sürdü. Geçen yıl sınıfta kaldığı için liseden ayrıldığını ve uyuşturucu kullandığını belirten genç kız, uyuşturucu alabilmek için erkeklerle 150 liraya ilişkiye girdiğini anlattı. Y.Ç., kendisine tecavüz eden 3 kişiden şikayetçi oldu.

‘ERKEKLERİ 2 ARKADAŞIM BULUYORDU’

   Psikolog eşliğinde alınan ifadesinde kendisine tecavüz ettiklerini öne sürdüğü 3 kişiden şikayetçi olan, ancak kendisini erkeklere pazarlayan 2 arkadaşından şikayetçi olmadığını belirten Y.Ç. şunları anlattı: “Arkadaşım O.E.Ö. ile cebimizde uyuşturucu alacak para olmadığı için 6 ay önce erkeklerle cinsel ilişkiye girmeye başladım. Arkadaşım bana günde 7- 8 erkek bularak 100 ile 150 liraya ilişkiye girmemi sağladı. Kazandıklarımızla uyuşturucu, hap ve içki alıyorduk. İki hafta önce bir barda E.A. ile tanıştım o da bana günde 5- 8 erkek buldu ve cinsel ilişkiye girdim. Bu ilişkilerden aldığım paranın 30 lirasını E.A.’ya veriyordum.”

3 KİŞİ ZORLA İLİŞKİYE GİRDİ

    Tecavüz iddialarının yaşandığı geceyi detaylı olarak anlatan Y.Ç., M.Ö., S.G. ve S.K.’nın bulundukları eve gittiklerini ve uyuşturucu hap aldıklarını söyleyerek şu iddialarda bulundu: “Beni yatak bulunan bir odaya kapattılar. Sırasıyla M.Ö., S.K. ve S.G. zorla cinsel ilişkiye girdi. Ardından beni bırakmalarını istedim. M.Ö. beni zorla banyoya götürüp yıkamak istedi. Bu sırada benimle tekrar zorla ilişkiye girdi. Sabah olunca arkadaşım O.E.Ö. gelip beni oradan aldı. Eğer arkadaşım gelmeseydi gitmeme izin vermeyeceklerini, beni bu evde tutacaklarını ve tekrar tekrar tecavüz edeceklerini çok iyi biliyordum. Benimle zorla cinsel ilişkiye giren 3 kişiden şikayetçiyim.”

5 KİŞİ SAVCILIKTA

    Polis, Y.Ç.’nin ifadesinin ardından tecavüz şüphelileri M.Ö., S.G. ve S.K. ile genç kızı pazarladığı belirtilen E.A. ile O.E.Ö.’yü gözaltına aldı. Edirne Emniyet Müdürlüğü’nde ifadeleri alınan şüpheliler elleri kelepçeli olarak adliyeye sevk edildi. Şüphelilerin savcılık sorguları sürüyor.
10 Kasım 2013 Pazar | 01:57 | Sosyal Paylasim: :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !