sondakika-haberlerim.blogspot.com Haber :
Home » , » Sonunda İtiraf Etti 'Hem Kadınlarla Hem Erkeklerle Yattım’

Sonunda İtiraf Etti 'Hem Kadınlarla Hem Erkeklerle Yattım’

Sonunda İtiraf Etti 'Hem Kadınlarla Hem Erkeklerle Yattım’



ABD'li aktrist Michelle Rodriguez, Entertainment Weekly Dergisi'ne verdiği röportajda lezbi*yen değil, bisek*süel olduğunu ve her iki cinsiyetle de cinsellik yaşadığını itiraf etti.

Rodriguez, "Hakkımda söylenen lez*biyen olduğuma ilişkin iddialardan bıktım. Yine kırmızı halıda da cinselliğimi göstermek için yürümem. Ben bisek*süelim. Hem erkeklerle hem de kadınlarla ilişki yaşadım. Yani her iki cinsle de sek*s hayatım oldu" dedi.

35 yaşındaki yıldız böylece uzun süredir hakkında çıkan söylentilere de son noktayı koymuş oldu
12 Ekim 2013 Cumartesi | 00:41 | Sosyal Paylasim: :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !