sondakika-haberlerim.blogspot.com Haber :
Home » , » Çağla Eşini Konuk Etti

Çağla Eşini Konuk Etti

Çağla Eşini Konuk Etti

Show Tv ekranlarında yayınlanan sunuculuğunu Çağla Şıkel ve Alişan’ın üstlendiği Her Şey Dahil programının bugünkü konuğu Emre Altuğ oldu
Emre Altuğ proğram boyunca eşi Çağla Şıkel ve kendi hakkında bilinmeyenleri anlattı.
İşte Emre Altuğ’un açıklamalarından satır başları;
Ben Allah’tan başka kimseden korkmam. Çağla’dan da korkmuyorum. Çağla’nın kıyafetlerine karışmam. Anlamadığım şeylere karışmayı sevmem. Bugüne kadar çok şiddetli bir karışmam olmadı kıyafetlerine. Çağla Şıkel, sadece bir gün çok kısa bir şort giymiştim. Emre ‘Bunu giyme’ dedi. Tatil yerlerinde giymek zorunda kaldım. Ne giyeyim diye Emre’ye sorarım. İstiyorum ki onun sevdiği şeyleri giyeyim.
Hayatım Ç.Ö ve Ç.S. diye ikiye ayrılıyor. 4 yıl flört dönemimiz var. 5 yıldır da evliyiz. Beni evlilik fikrine sürükleyen şeylerden biri çocuk fikriydi. Ben istekliydim, baktım o da istekli. Uzay, doğduğu zaman benim bebekliğimle aynıydı. Geçenlerde Çağla bir fotoğraf çıkardı. Baktık ki aynı annesi.
Annemle Çağla’nın arası çok iyi. Muhteşem bir ilişkileri var bende bunu gördükçe çok mutlu oluyorum. Annemin yemeklerini özlemiyorum. Sebebi de şu: ‘Çok güzel yemek yapardı. Babam müdahale ede ede kelaynak kuşuna döndürdü yemekleri. Yok, tuzu az koy, yok yağı az koy. Şimdi Hasibe hanım var yardımcımız. Sağ kolumuz. Çağla’nın yemekleri de çok güzel. Bir dönem yemek kursuna gitti. Eve her geldiğinde dünya mutfaklarından bir örnekle geldi. İstediğinde çok acayip yemek yapıyor.
Maddi bir sıkıntım olsa Çağla’ya güvenebileceğimi biliyorum. Çağla’nın bir sıkıntısı olsa bana güvenebileceğini biliyor. Turnede falansam faturaları Çağla öder. Çalışanların maaşlarını baştan konuştuk aramızda bölüştük. Kendi kredi kartlarımı kendim ödüyorum. Emre’nin kredi kartını hiç kullanmadım. Benim harcamalarım, Bodrum’daki evim İstanbul’daki evim. Ablam, annem hepsi bana ait. Büyük şeyler alacağımız zaman yüzde 50, 50 alıyoruz. Arsa alıyoruz yarı yarıya veriyoruz
5 Ekim 2013 Cumartesi | 14:22 | Sosyal Paylasim: :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !