sondakika-haberlerim.blogspot.com Haber :
Home » » Barbie Olmak İçin 10 bin Sterlin Harcadı

Barbie Olmak İçin 10 bin Sterlin Harcadı

Barbie Olmak İçin 10 bin Sterlin Harcadı



Charlotte Hothman, Barbie bebeklere benzemek için 10 bin sterlin harcadığını söyledi. 

Barbie bebeklere benzemenin kolay olmadığını, bunun için estetik ameliyatlar, saç, makyaj ve kıyafetlerin gerektiğini ifade eden 24 yaşındaki Hothman, Barbie bebekler gibi küçük bir burna ve dolgun dudaklara sahip olmak için biz dizi ameliyat geçirdiğini ifade etti. 

Saçlarını da sarıya boyatan Hothman, görünüşünü tamamlamak için Barbie tarzı kıyafetler aldığını söyledi. 

Charlotte, “Estetik merkezine gittiğimde Barbie’yi çok sevdiğimi ve onun gibi gözükmek istediğimi söyledim. Ameliyatlar gerçekten çok acı vericiydi. Yüzüm haftalarca sargılar içinde kaldı. Bandajları çıkarttığımda, yaşadıklarıma değdiğini düşündüm. Daha sonra da saçlarımı sarıya boyattım. Görünüşüm tamamen değişmişti ve daha güzel gözüküyordum. Hangi kız Barbie bebeklere benzemek istemez ki, Sindy'leri de çok seviyorum ama Barbie'ler daha güzel gözüküyor” dedi. 

Manchester’daki evinde yüzlerce bebeği olan Charlotte, “Barbie bebeklere ve kıyafetlere çok para harcadım, insanlar bunun saçma olduğunu düşünebilir ama bence bu çok güzel birşey. Çok sayıda Barbie’m var, spor yapan Barbie, Sindirella Barbie, Çin Yeni Yılı’nda Barbie, Tropikal Barbie” dedi. 

Barbie görünümüne ulaştığını ve Ken’ini aradığını söyleyen Charlotte, “Erkekler Barbie’leri çok fazla sevmemden hoşlanmıyor ancak doğru adam gelirse beni Barbie’lerimle beraber sevecek” dedi. 
30 Ekim 2013 Çarşamba | 23:33 | Sosyal Paylasim: :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !