sondakika-haberlerim.blogspot.com Haber :
Home » » Her gün yaparsanız ne olur ?

Her gün yaparsanız ne olur ?


Her gün yaparsanız ne olur ?



32 yaşındaki bir çocuk annesi Brittany Gibbons, kocasıyla her gün se.ks yapmasının sonucunu Huffington Post gazetesine anlattı.


’Bir yıl boyunca her gün se.ks yaparsanız ne olur?’ 32 yaşındaki bir çocuk annesi Brittany Gibbons, bu sorunun yanıtını Huffington Post gazetesine anlattı. Bu soruyu sorma nedenini İngiliz Dailymail Gazetesi’ne anlatan Gibbons, bikinili poz da verdi...
Kocası ile bir yıl boyunca her gün se.ks yaptığını söyleyen Gibbons şunları söyledi: ’Fazla kilolarım nedeniyle vücudumu beğenmiyor, kocamın önünde bile soyunmaya utanıyordum. Kocamın çok güzel ve se.ksi olduğumu söylemesine rağmen onu dinlemiyor ve sürekli çeşitli bahanelerle ondan uzak durmaya çalışıyordum. Hatta beni aylarca çıplak göremediği bile oldu. Sonra bir gün...
’Sonra bir gün her şeye meydan okumaya karar verdim. Çünkü çocuğumu doğurduktan sonra üç sene kadar bunalım yaşadım. Meydan okumaya, kocamla her gün se.ks yapmaya karar verdim. Karşılıklı samimiyet ile bu kaygılarından kurtuldum ve cin.sel yaşamımız tekrar alevlenmeye başladı. Her gün se.ks beni kendine ve bedenine yüzde 100 güvenli hale getirdi ayrıca bu süre içinde tam 10 kilo verdim.’

7 Kasım 2013 Perşembe | 21:26 | Sosyal Paylasim: :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !