sondakika-haberlerim.blogspot.com Haber :
Home » » İşte Hazal Kaya'nın Bilinmeyen Sırları!

İşte Hazal Kaya'nın Bilinmeyen Sırları!


İşte Hazal Kaya'nın Bilinmeyen Sırları!



Aklı, yetenekleri, neşesienerjisiyle sevenlerinin 'Küçük cüsseli dev' dediği Hazal Kaya'yı en yakınları anlattı.

Songül Öden : "O benim yeşil gözlü devim.Akıllı, yetenekli, okuyan, üreten, çevresinde olup bitenlere karşı sorumluluk duygusu gelişmiş, esprili, göremeyince özlediğim bir kardeşimdir. Küçük cüsseli dev." 

Beren Saat : “Konuşmalarımız, ‘N’aber annelik?’, ‘İyilik evladım’ diye başlar. Ben onun özgürlüğünü, duygu kâşifliğini, yeteneklerini bileyen dikliğini ve bir film üzerine iki gün benimle tartışan tutkusunu seviyorum. Hem kucağıma oturtup sarmalıyorum hemde gaddarca eleştiriyorum. Hazal tango yapıyor pervasız büyüsüyle, ben annecilik oynuyorum. Biz büyüyoruz kadın olmayı öğreten bir müzik kutusunun içinde.” 

Nur Aysan : "Şehrin haylaz, asi, canlı ve şımarık kız çocuğu! Küçük olduğuna bakmayın, aslında kocaman bir beyin taşıyor. Dediğim dedik yanıyla bizi kızdırsa da, bu onu hayatla olan dansında onu en güçlü kılan yanı. Savaşçı bir ruh taşısa da kimi zaman hassasiyeti onu kırılgan bir hale getirebiliyor. Onunla eğlenmek de dertleşmek de güzel, çünkü hepsini kalbini ortaya koyarak yapar."

Kıvanç Tatlıtuğ : "Hazal'ı gördüğüm zaman kız kardeşim aklıma geliyor. Aşk-ı Memnu'dan beri onunla kardeş ilişkimiz var. Kendisinin zekâsına, bu yaşındaki bilgi birikimine ve azmine hayranlık duyuyorum. Umarım bir projede daha birlikte oynarız."

Selçuk Yöntem : "Hazal, enerjisiyle karşısındakini mutlu eder. Fıkır fikirdir, hareketli ve neşelidir. Her şeyi konuşup tartışabileceğiniz bir olgunluğa sahiptir, ancak en önemlisi vefalı oluşu... Hep arar sorar beni. Hatta birbirimize dizideki gibi 'Tatlım' diye hitap ederiz. Oyunculuğu ise çok doğal ve minimal. Beden dilini daha iyi kullanabilmesi ve oyunculuğunu geliştirebilmesi için tiyatro yapmasını çok istiyorum." 

Yıldız Çağrı Atiksoy : "Hazal'ı sözcüklere sıkıştırmak çok zor benim için. Hayatıma bir-iki satırla noktalanamayacak kadar özel değerler katan eşsiz bir dost. Her zaman hayranlık uyandıran pozitif enerjisi, içten gülümsemesi, asla yargılamadan saatlerce dinlemesi, insanları sınıflandırmaması Hazal'ın yüreğinin temizliğini gösterdi bana. Herkesi kendi gibi bilen, hayatın hep güzel taraflarını gören, kötü olanda bile iyilik bulmaya çalışan biri. Hayata dair savunacak bir görüşü olan, doğallığı ve duruşuyla herkesi büyüleyen, onu farklı kılan bir güce sahip. Kaybedilmeyecek kadar özel bir insan."

Ayşegül Kaya : "Tanrı beni sever... Bu kadar yetenekli, akıllı ve güzel bir kız çocuğu sahibi olmak bir lütuf. Toplumda düşünülenin aksine biz çocuklarımıza değil, çocuklarımız bize çok şey öğretiyor. Onun merakı ve yetenekleri benim de çok şey öğrenmemi sağladı. Kızıma şükran borçluyum."

Su Şanad : "Okulun ilk günü, ilk heyecan... Derken Hazal çıktı karşıma. Durmadan gülen, gülmekten ağlayan bir ikili olduk zamanla. Sonra da büyük kâbusum oldu. O her gün setten uykusuz dönüp ben de onu uyandırmaktan uykusuz kalıp da bitirdik okulu. Hâlâ ondan korkarım. Hazal'ı uyandırmaya çalışmak en büyük fobim."
21 Ekim 2013 Pazartesi | 16:14 | Sosyal Paylasim: :

0 yorum:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !